Veelgestelde Vragen (FAQ)

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

We hebben geen fysieke winkel, maar al onze producten zijn te vinden op onze website.

Wat als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

Je kan in dat geval best contact opnemen met onze klantendienst via e-mail naar contact@littleflappy.be . Vergeet je bestelnummer niet te vermelden. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Little Flappy is eenvoudig! Kies eerst jouw producten en voeg die toe aan jouw winkelmandje. Zodra je klaar bent met winkelen, klik dan op de knop ‘Afrekenen’ of op het winkelmandje rechtsboven. Daar krijg je een overzicht met jouw gekozen producten. Kies ‘Afrekenen’ en log in (indien het de eerste keer is, maak je een account aan). Selecteer het juiste verzendadres zodat we jouw bestelling correct kunnen opsturen. Rest alleen nog het minst leuke aan heel de zaak, betalen, en wij doen de rest!

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Zolang je het product aan je winkelmandje kan toevoegen, is het in principe nog beschikbaar. Van zodra dat niet meer lukt, is het product niet meer op voorraad. Je krijgt dan ook een melding dat het product niet meer beschikbaar is.

Wat als mijn product niet op voorraad is?

Geen nood want de kans bestaat dat het product terug op voorraad komt. Stuur ons een mailtje en we proberen jou zo goed mogelijk te informeren. Onze voorraad wordt dagelijks aangevuld. De levertijd is afhankelijk van merk tot merk. Helaas kunnen we nooit een exacte datum op een nieuwe voorraad plakken, maar we doen ons uiterste best.

Is er een minimale bestelwaarde?

Er is bij Little Flappy geen minimale bestelwaarde. Denk er wel aan dat je van een gratis levering in België kan genieten vanaf € 50 euro.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Het eerste dat je zal zien na je bestelling, is een bevestiging op jouw scherm. Daarna sturen we je ook een mail met de bevestiging van jouw bestelling. Geen mail ontvangen? Dan is die misschien verloren geraakt in jouw Spam. Check dus zeker je spamfilter van je mailbox. Neem bij twijfel contact op met onze klantendienst.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Dat is helaas niet mogelijk. Van zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, zijn er geen wijzigingen meer mogelijk in ons logistiek proces. Controleer dus je bestelling vooraleer je die bevestigt.

Andere problemen met bestellen?

Onze klantendienst staat voor je klaar. Je kan hen tijdens de kantooruren eenvoudig bereiken via contact@littleflappy.be .

Assortiment

Zijn de vermelde afmetingen steeds correct?

De vermelde afmetingen zijn degene die we van de fabrikant krijgen. Velen van onze producten zijn handgemaakt en dus unieke producten waardoor de afmetingen wel eens lichtjes kan afwijken (wij hanteren een norm van maximum 5%).

Is het speelgoed veilig?

We selecteren enkel het meest duurzame speelgoed van merken die zich ook effectief inzetten voor een veilige speelwereld. Zo kijken we eerst of de merken de nodige labels en garanties hebben vooraleer we de producten in ons aanbod opnemen. Verder zorgen we ervoor dat elk product de juiste beschrijving krijgt zodat jij kan checken voor welke leeftijd het speelgoed geschikt en aangeraden is.

Komen de kleuren op de productfoto’s overeen met de geleverde producten?

Blauw is blauw, Wit is wit, maar toch kunnen de kleuren van een foto die je op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van je schermtype en van je beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf. Uiteraard zal Blauw nooit Groen zijn.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Geen nood! Je kan jouw vraag stellen via mail naar contact@littleflappy.be. We beantwoorden alle mails binnen de 3 werkdagen.